Hopptävling!


Nikon D90 & Sigma 70-200mm f/2.8
Jag överlevde gårdagens kyla!
Puh, igår va det ju galet kallt ute, kom hem från tävlingen med sönder frusna fingrar och tår vilket resulterade i att det inte blev så många bilder heller. Tävlingen hölls inomhus och ljuset var lite klurigt men visst blev det några bilder i alla fall!

Det var faktiskt meningen att jag skulle lägga upp bilderna igår men jag frös så när jag kom hem så jag la mig under mitt täcke i min underbara säng och sen somnade jag från 14.30-16.30 hehe, mindre lyckat!
Du får jätte gärna lämna en liten kommentar här så blir vi jätte glada! Vill du ha svar på din kommentar rekommenderar vi
dig att lämna e-post/blogg så vi kan svara någonstans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback